Táto stránka využíva cookies
Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.
Banner stránky

Oznámenie pre užívateľov, ktorí pristupujú do DataCentra prostredníctvom počítačov s operačným systémom Windovs 7

V DataCentre sa realizujú rôzne zmeny. Vyžaduje si ich legislatíva, pribúdajú nové aplikácie a dopĺňa alebo obmieňa sa hardvérová infraštruktúra tak, aby používatelia mali pri svojej práci čo najvyšší komfort.

DataCentrum aktuálne od 1. 4. 2019 pristupuje k zmenám, ktoré si vyžadujú významný zásah aj na koncovom bode – počítači, a preto si vyžaduje aj Vašu zásadnú účasť na tomto procese.

Ide o zmenu operačného systému Windows 7, ktorý je ešte nainštalovaný na niektorých počítačoch. Dôvodom je plánované ukončenie podpory operačného systému Windows 7 zo strany výrobcu k dátumu 14. 1. 2020.

Výmenu za novší operačný systém ako je Windows 8.1 alebo Windows 10 je potrebné zabezpečiť informatikmi. Poradia Vám, či Váš počítač má dostatočné parametre na preinštalovanie na novší operačný systém, alebo je výhodnejšie kúpiť nový počítač s novým operačným systémom.

Pred tým je potrebné zistiť si nastavenia na sieťovej karte vo Vašom počítači, IP adresu a masku a cez príkaz cmd zadaný v príkazovom riadku zistiť cez príkaz „route print“ bránu (sú to posledné 4 čísla v riadku prednastavených trás začínajúcom napr.: „172.30.0.0 mask 255.255.0.0 10.96.x.y“).

Po vykonaní týchto nastavení je funkčné pripojenie do Datacentra, kde si môžete stiahnuť inštalačný balíček na adrese 172.30.5.214 a môžete si znova nainštalovať aplikáciu na prístup do DataCentra.

V každom prípade môžete požiadať o informácie a pomoc pri inštalácii Helpdesk NSK (stiahnite si zo stránky infoportálu program TeamViewer, spustite ho a zavolajte na 037/692 29 56 – Ing. Juraj Chrien alebo sa dohodnite na postupe cez Skype – unsknitra.

Termín výmeny určili z DataCentra do 29. 3. 2019, keďže ich obmenená infraštruktúra začína pracovať po novom od 1. 4. 2019.

Ak môžem poradiť, začnite s organizovaním výmeny čím skôr, najlepšie hneď po prečítaní.

Programátor NSK
Ing. Juraj Chrien

  • december
    2022
  • po
  • ut
  • st
  • št
  • pi
  • so
  • ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Podpora užívateľom - Helpdesk: Po-Pi: 8.00-14:00 hod.

Technické problémy:
Ing. Juraj Chrien
E-mail: helpdesk@unsk.sk,
Skype: unsknitra
Telefón: 037/ 692 29 56
Mobil: 0917 437 310

Administrácia účtov, členov, zmlúv, žiadosti na zmeny, opravy:
Michaela Andrašíková
E-mail: michaela.andrasikova@unsk.sk
Skype: miandrakov
Telefón: 037/ 692 29 33

Opravy chybne zadaných platieb:
Andrea Šišková
E-mail: andrea.siskova@unsk.sk 
Skype: cica252 alebo miandrakov
Telefón: 037/ 692 29 90

Nainštalujte si program SKYPE - urýchlite proces technickej pomoci a ušetríte za telefón. Keď potrebujete technickú pomoc s pripojením do Datacentra, stiahnite si a spustite program TeamViewer 14, potom volajte helpdesk 037/692 29 56)