Táto stránka využíva cookies
Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.
Banner stránky

INFORMÁCIA PRE KLIENTOV ŠP

Štátna pokladnica v súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou šíriacim sa CoViD-19 odo dňa 18.03.2020 až do odvolania:

  • neuzatvára vkladové účty s individuálnym úročením
  • neuzatvára štandardné vkladové účty
  • vykonáva spracovávanie podpisových vzorov a debetných platobných kariet ako aj poskytovanie ostatných služieb týkajúcich sa hotovostných platobných operácií v obmedzenom režime - predĺženie spracovania o jeden až dva týždne
  • vykonáva spracovanie agendy firemných kariet Diners Club v obmedzenom režime - predĺženie spracovania o jeden až dva týždne
  • vykonáva spracovanie požiadaviek klienta, písomných aj cez IS ŠP týkajúcich sa klienta, používateľa, vedenia a správy účtu do troch pracovných dní nasledujúcich po dni ich doručenia
  • ŠP nezabezpečí spracovanie žiadosti o storno platobných operácií, zrušenie platobných operácií musí zabezpečiť klient prostredníctvom aplikácie ManEx.
  • december
    2024
  • po
  • ut
  • st
  • št
  • pi
  • so
  • ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Podpora užívateľom - Helpdesk: Po-Pi: 8.00-14:00 hod.

Technické problémy:
Mgr. Jozef Baňas, Ing. Agnesa Čechová
E-mail: helpdesk@unsk.sk
Telefón: 037/ 692 29 56

Administrácia účtov, členov, zmlúv, žiadosti na zmeny, opravy:
Michaela Andrašíková
E-mail: michaela.andrasikova@unsk.sk
Skype: miandrakov
Telefón: 037/ 692 29 33

Opravy chybne zadaných platieb:
Andrea Šišková
E-mail: andrea.siskova@unsk.sk 
Skype: cica252 alebo miandrakov
Telefón: 037/ 692 29 90

Nainštalujte si program SKYPE - urýchlite proces technickej pomoci a ušetríte za telefón. Keď potrebujete technickú pomoc s pripojením do Datacentra, stiahnite si a spustite program TeamViewer 14, potom volajte helpdesk 037/692 29 56)