INFORMÁCIA PRE KLIENTOV ŠP
Štátna pokladnica v súvislosti s mimoriadnou situáciou spôsobenou šíriacim sa CoViD-19 odo dňa 18.03.2020 až do odvolania:
- neuzatvára vkladové účty s individuálnym úročením
 - neuzatvára štandardné vkladové účty
 - vykonáva spracovávanie podpisových vzorov a debetných platobných kariet ako aj poskytovanie ostatných služieb týkajúcich sa hotovostných platobných operácií v obmedzenom režime - predĺženie spracovania o jeden až dva týždne
 - vykonáva spracovanie agendy firemných kariet Diners Club v obmedzenom režime - predĺženie spracovania o jeden až dva týždne
 - vykonáva spracovanie požiadaviek klienta, písomných aj cez IS ŠP týkajúcich sa klienta, používateľa, vedenia a správy účtu do troch pracovných dní nasledujúcich po dni ich doručenia
 - ŠP nezabezpečí spracovanie žiadosti o storno platobných operácií, zrušenie platobných operácií musí zabezpečiť klient prostredníctvom aplikácie ManEx.